Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos Gastro 41. Gastro 41 ApS, Cvr: 45596389, Timlundvej 18, 7270 Stakroge., tlf. 30 44 40 47. Aftalerne indgås på dansk.

Du kan handle hos os på følgende måder:

Du skal være myndig, minimum 18 år for at handle hos Gastro 41.

 

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, Visa Electron, Mastercard og MobilePay. Beløbet trækkes med det samme.

Alle priser er angivet i danske kroner dkr. pr. kuvert inkl. moms. ekskl. levering. Transportomkostninger dækker levering og afhentning af tomt service. Prisen på transport varierer alt efter postnummer, samt om der vælges både levering og afhentning.

 

Levering af maden til virksomheder

Ved bestilling af virksomhedsaftale bliver du bedt om at oplyse et spisetidspunkt. Baseret på denne tid, beregner vi et leveringsinterval. Du skal sørge for at der er nogen til stede på den angivne adresse indenfor det angivne tidsrum. Såfremt, der ikke er nogen til at tage imod maden, kan vores chauffører blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os ret til at levere maden senere end det aftalte. Såfremt du ikke selv tager imod maden bedes du oplyse telefonnummeret til personen, der i stedet modtager maden. Der leveres til hele Ringkøbing/Skjern kommune.

Særlige forhold omkring jul & nytår

Vi holder lukket for bestillinger d. 23. og 24. december.

 

Leveringsgaranti

Vi giver garanti på leveringen. Det betyder, at hvis maden ikke er fremme senest 45 minutter efter den spisetid, du har oplyst, får du dagens levering gratis.

Leveringsgarantien gælder kun såfremt forsinkelsen kan tilskrives en fejl fra Gastro 41 side. Det betyder derfor, at garantien bortfalder, hvis der ikke er nogen hjemme på adressen, når vi ankommer.

Garantien er ligeledes betinget af force majeure. Det kan være voldsomt snefald – lange trafikkøer som følge af trafikuheld – alvorlige strømsvigt eller andre naturkatastrofer.

 

Afhentning af maden

Det er også muligt at afhente maden i vores køkken i Højmark, Adelvej 41, 6940 Lem St. I vores åbningstid mandag – fredag kl. 10.00 – 18.00

Såfremt du vælger at afhente maden, vil du, i din ordrebekræftelse, få oplyst et afhentningstidspunkt. Maden kan afhentes efter dette tidspunkt.

 

Returnering og afhentning af tomt service

Servicen skal returneres rengjort. Er servicen ikke rengjort, opkræver vi 9 kr. pr. kuvert, dog minimum 250 kr. Der må ikke sættes låg på termokassen efter afvaskning.

Det er muligt selv at returnere det rengjorte tomme service hos, i vores køkken i Højmark, Adelvej 41, 6940 Lem St. I vores åbningstid mandag – fredag kl. 10.00 – 18.00

Afhentning af tomt service, gælder kun virksomhedsaftaler. Afhentning sker mandag-fredag dagen/ugen efter levering, dog kan der i forbindelse med helligdage være ændringer hertil.

Servicen skal være sat frem på aftalte sted til aftalte tid og være synligt og tilgængeligt for chaufføren.

 

Ændring

Du kan gebyrfrit ændre din ordre frem til 8 dage før levering. Såfremt der er plads i køkkenet, kan du have mulighed for at justere op i kuvertantallet indtil dagen før levering. Dette sker ved henvendelse på mail til Info@gastro41.dk, hvor vi dog forbeholder os retten til at afvise forespørgslen.

 

Afbestilling

Du kan afbestille din levering op til 8 dage før leveringen. Såfremt du annullerer bestillingen senere end 8 dage før levering, opkræves du 90% af ordrebeløbet.

Enhver afbestilling skal ske skriftligt, uanset om ordren er betalt eller ej, ligesom vi skriftligt bekræfter afbestillingen.

 

Fortrydelsesret

Når du handler hos Gastro 41, er der INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12.

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på info@gastro41.dk eller på tlf.: 30 44 40 47. Telefonerne er åbne mandag – fredag kl. 10.00 – 18.00

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

 

Forbrugerklager

Er du ikke tilfreds vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme

Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk http://www.hrt-ankenaevn.dk/

Spørgsmål?  Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os.